пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

 


Щорічно в усьому світі, 7 квітня  відзначається важлива подія - День здоров'я. 

Мета цього свята полягає в тому, щоб нагадати людям про те, як важливо зберігати бадьорість духу і хороше самопочуття.

Дата була обрана невипадково, адже 75 років тому, 7 квітня 1948 почала свою діяльність Всесвітня організація здоров'я.  Вона проводить безліч досліджень і займається питаннями поліпшення якості життя населення планети. Незважаючи на те, що з часом люди навчилися берегти навколишнє середовище і ретельніше піклуватися про свій стан здоров'я, існує маса невирішених проблем, на які важливо звертати увагу.

Тема 2023 року –«Здоров’я для всіх».

Найголовніше в житті - бути фізично здоровим, щоб мати сили і енергію на досягнення заповітних висот. Я бажаю вам ніколи не хворіти, ніколи не піддаватися зневірі і ні серцем, ні душею не старіти. Бажаю, вести здоровий, правильний і рухливий спосіб життя, щоб воно завжди була активною, а в результаті яскравим, цікавим, насиченим і дуже щасливим. Зі святом, Днем здоров'я!

Запрошую вас розгадати кросворд та виконати руханку для зняття напруги та підняття настрою.

Кросворд






Немає коментарів:

Дописати коментар